Hjärtesorg

Hjärtesorg.


Min älskade lilla Lovis är borta, min älskade lilla katt. Mamma ringde när jag kom in på tcentralen i eftermiddags och berätta att hon blivit överkörd på motorvägen - lilla lilla Lovis. De är så många som tänker, "vafan, de är bara en katt". Men det är MIN katt som jag levt med i 3 ½ år och som varit som en familjemedlem hela tiden. sötnos. självklart går inte sorgen att jämföra med den sorg en människas död medför, men gråta det måste jag få göra.
Så nu har jag gjort det. Och fy vad jag längtar efter min lillebror. Han blir 11 år på lördag, min wille min wille.

Helgen som gick har varit tokmysig och precis som alltid bara försvinner den förbi en. Men - det går fort till nästa gång. Det måste det göra, och det brukar det även göra. Jag fick ett av mina spontana cpryck igår kväll när Daniel skulle åka hem och dom som känner mig, dom vet - att då äre bara att ge med sig. För har jag bestämt mig så...
En dyr ovana man dock inte kan tillmötesgå ofta. Men igår ville jag bara må bra , så det fick gå.

Sanna och jag skulle ha gått på Takida ikväll men biljetterna är slut - vi tänkte att vi åker och prövar ändå. Kanske är det ngn som säljer utanför fryshuset? kanske inte. Annars styr vi filmkväll hos sanna - jag ska tamme tusan inte vara själv ikväll.

image703

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback