Ge

Andra kvällen i rad jag kommer hem efter tio från skolan. Repveckan är tuff. Men kul, framför allt. Repen med musikerna är underbara och pubkäll imorgon blir sjukt spel. Först spelning på skolan (ja de e de som är pubkvällen) och sedan utgång med klassen och musikerna. Sweeeet! Förövrigt, vad kommer alla konstiga drömmar ifrån? ;) Och varför upprepas dom? Hehe. sicka musiker de är de där.

image717

Utgång imorgon med dessa bruds. MY BABES! vi tre hade en jättemysig eftermiddag idag i Sickla köpkvartér, tittade i affärer och stötte på Kjelle Bergkvist. My favorite - i egen hög person (med fruga dock.) . Fan, nu äre snart helg igen. Sjukt fort gåre ju! Fredag hem - träffa Jossi. Blir skönt. Sen lördag , bröllop i karlstad. Ska bli kul att träffa alla. Söndag tar jag bussen från karlstad till Daniel och stannar i några nätter. De är lyxigt, som jag brukar säga.




Förövrigt.
Jag ger ger ger ger ger ger ger.
Men de är väl kul att ge?
GE GE GE GE GE GE GE GE.
jag behöver inte ta. nejfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback