Död tjej

Hjälp jag är död
, Vilken jävla eftermiddag! Missade först passet på friskis för att jag inte hittat några nya träningsbrallor (hitta dock ett par men försent.) vilket gjorde mig riktigt sne. SÅ när jag kom hem behövde jag få ur aggressionerna och körde massa mage på golvet.

När Daniel kom hem ville ha tydligen leka personlig tränare för träna det fick jag göra. MASSA! Han visade massa ben, rygg, mage och rumpövningar som jag sedan fick göra och han hejjade på och körde med mig. SÅ nu gör det ont i hela jävla kroppen. Men det är bra, jag behöver komma igång igen. Imorgon bitti blire spinning 11.00, hejaheja!

Förövrigt är helgens planer ändrade, Marika och Andrea ville gå ut i stockholm fredag och jag är ju inte den som är den, såååå. Det ska vi göra. Sedan följer jag med dom till Öret på lördag igen och firar Carro. SWEET! Detta betyder alltså att jag stannar här i Skövde till och med fredag morgon. Mysmys.
 


image710image661

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback