Beroende

My god, FACEBOOK är så sjukligt beroendeframkallande.
Huah mig. 150 vänner på vännerlistan. Hur stört är det?
Alla verkar ha fastnat.


Trillade dit för solningen ikväll med. Känner mig ruskigt blek så - vad tusan? Dagen har varit fin. Morgondagen blir ännu bättre. Älskar våra interpreatantionlektioner. Fredag förmiddag styrs Örebro, eller iaf Karlskoga först. Ska in till studion och göra ett avsnitt. Sen blire hemmåt för en Örebrohelg. Inga störra planer förutom konsert lördag kväll. Träffa Daniel, träffa Elin, kanske Chrille och så får vi se om det blir ngn utgång? Som sagt - no big plans.

image648



Jag trivs bättre och bättre för varje dag som går.
Det känns mer och mer som hemma för varje dag som går.
Keep in mind - att jag är otroligt lyckligt lottad. Tänk bara om
malin kunde komma och hälsa på och se hur jag har de.
Jävla norrlänning : )
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback