Ynkliga män och magkatarr

Vilka jävla dagar! Daniel blev magsjuk igår natt, var hemma från skolan hela dagen igår och vi gjorde verkligen ingenting. Vi bara låg i sängen hela dagen, glodde på massa youtube-klipp och mös. Idag var det dock min tur, men som känt är - att när min mage krånglar får jag magkatarr och då ordentligt. Har inte sovit ngt alls inatt och såhär ont har de fanimej inte gjort sedan jag låg inne i julas för det. jävla mage att vara jobbig!



Ynkliga män.

Dock mitt i allt det jobbiga konstateras, som som många gånger förut - det är ju fruktansvärt vad män/pojkar/killar/allt av manligt kön blir ynkliga när de blir sjuka eller lite dåliga. Som små barn! Man är dum som börjar erbjuda sig att göra massa saker åt dom, för när man väl börjat hämta filen så är du körd.  YOU WILL DO IT ALL! men.. som också är känt, jag är ju lite svag för det. Det måste erkännas. Lite gulligt är det.

Det blir inget stockholm imorgon med tjejerna.
Dom får åka utan mig. Jävla skit. Men varken
magen eller jag pallar, dessutom måste
jag jobba hos papi lördag morgon. De bara är så.



image761

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback