Tid..

Tittade på gamla msnkonversationer, började prata med en gammal "bekant" på msn. ingen jag brukar prata med. Halka in på snack om tiden, att den går fort. Att vi faktiskt känt varann ett år den 30e november. Vi prata om att livet hur livet skulle sett ut idag om man inte tagit dom beslut man tog då !? Hade aldrig kunnat gissa att jag skulle vara här. Att mitt liv skulle vara såhär bra idag hade jag inte kunnat drömma om. Och även om man gjort saker man ångrat innan man kommit dit man är idag, så hade man nog aldrig varit här om man inte gjort de där dumheterna.


 

Om jag aldrig gått förbi på färdemansgatan i november, och om aldrig hitta.se funnits?
Om jag aldrig gått till Kåren 27e april?
Aldrig låst mig ute den 3e maj?
Om jag aldrig åkt hem från sommarstugan, (7 timmar på tåg) för att fira midsommar ...?
Om jag inte blivit för full så de inte funnits anledning till filmkväll/hela natten midsommardagen?
Om jag inte varit sådär väldigt väldigt väldigt mycket för att promenera?
Om vi inte tyckt om takida så mycket att vi åkte till motala för att se dom?

Hade det varit vi då idag?
(de var bra tur att jag vågade...)



image683 image714




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback