Spelning

Ooooho. Helg igen, känns som om det är helg jämt ju. Veckan i skolan har varit en av de bästa, iofs även mest stressiga men de var ju så man ville ha det när man sökte. Spelningen igår på BLUE MOON BAR var helt fantastisk. Jag hade så himla roligt och allt gick så över förväntan för alla. Det är otroligt vilken grym klass man går i.


Fanns lite vimmelbilder från kvällen på finest.se, och sen har jag tagit massa bilder som jag lägger upp imorgon när jag är tillbaks i sthlm imorgon där jag har sladden.


image773
Malin, min snygging igår under "Abracadabra".

image774
Carro - "Papas got a brand new bag"

image775
Vårt underbara band, RIckard, Göran, Kristoffer och Ricard som inte syns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback