Spa-resa bokad

Nu är nästan allt packat, jag sitter i ett rum fyllt av kartonger och ska snart springa ned och hämta sista maskinen med tvätt. Tycker jag varit väldigt duktig idag, man glömmer lätt bort hur mycket grejjer man faktiskt har och behöver packa. yeye, nu är det klart iaf.

image792


Har även bokat Daniels och min spa-resa över mellandagarna, 27-29e december. Åbo låter inte sådär jätteflashigt va? Men ett femstjärnigt spa-hotell är väl ganska sweet? Första natten bor vi på båten och andra natten på hotellet, både middag och frukost ingår. Ska bli så skönt att komma iväg. Natten tills 27e och natten tills 30e bor vi i sthlm i min lägenhet för att ha nära från och till båten så de blir verkligen en helresa :) mycket mys.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback