Riset

Imorgon ska jag och caroline hälsa på gamla riset. Sneaka lite lunch och hänga i rosen. Det ska bli lite mysigt. Antagligen kommer man gå därifrån med känslan att "fy vad skönt att jag faktiskt inte går här längre", MEN jag måste säga att när det börjar bli vinter och framför allt jul.. då kommer jag sakna risbergska. Och även mina tjejer och alla våra julgig som hör julen till. Första julen på fyra år vi inte sjunger ihop ju.

image765image766
(Krampen 2007 - femte segern i rad. )

Det har snöat i Örebro idag, dock inte i sthlm. Men jag vet inte, de är så lite. De ser lite tamt ut. GE MIG MER! och om det inte blir jul snart så kanske någon kan trolla så det blir sommar. Okej? NUUU!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback