Rastlöshet på tåget

Sitter på tåget - tackar gud för 3-trådlösa bredband som jag nyligen införskaffat. Gör definitivt tågresan kortare och trevligare. Har även inhandlat mig en veckorevyn som jag läst ute på 4 minuter, och just av den anledningen köper jag den enbart vid den sådana här resor och liknande utflykter. Dock fanns de en lista jag ville göra... (till ert intresse? till mitt? nej, pga. min rastlöshet)



Partykväll
Skor:
Svarta pumps - nyligen införskaffade
Äter: Daniels fläskfilé med salami och och mozarella + klyftpotatis och sås
Dricker: Vitt vin
Uteställe: Underbara bar (södermalm) eller Laroy
Transport: Taxi eller t-banan
Klädsel: Tubklänning i hallonrött siden, second hand.
Stad: Stockholm
Sällskap: Mina snyggingar till vänner
Parfym: Emporio armani
Dansar: Mer än gärna hela natten - till allt som går att röra sig i takt till

vs.
Bakissöndag
Te: Södertee eller forest fruits
Frukost: Gröt, bravojuice och mackor
Ett måste: Sex and the city eller Greys anatomy-repris
Klädsel: Mina kärleksdödare = mina mjukisbyxor
Aktivitet:
Mys
Vill men orkar inte : Promenera
Humör: Seg
Bok : PS! Jag älskar dig
Tofflor: Stora, varma i dun.



Utmanar:
Matilda



Kommentarer
Postat av: Tjoddan

Ja, det är verkligen de där två som battlar mot varandra. Fast min Bakissöndag lyder mer:
Te: Inget - mår för illa.
Frukost: Ingen - mår för illa.
Ett måste: Ja, inte mig i alla fall.
Klädsel: Schysst spygrön ansiktsfärg.
Aktivitet: Kräk och återhämtning.
Vill men orkar inte : Röra mig.
Humör: SEG!
Bok : Bok?
Tofflor: Va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback