If I had no other way

Precis kommit i snöoväder till Skövde. Det hade ju varit trevligt om det inte var storm, men man ska väl inte klaga. Ett steg närmre julen får jag ju tänka. Det är sjukt hur det kan kännas så tryggt att komma till ens stad man bara "känt" sedan sommaren som gick. Sjukt att det alltid känns så tryggt och rätt att komma hit. Det är ju inte hemma, självklart inte - men sakta men säkert infinner sig en hemmakänsla tydligt.

image767
(" A thousand miles seems pretty far, but they got planes and trains and cars, I would walk to you if I had no other way.") ♥ D

Hann bara träffa Daniel en kortis-timma nu, han skulle iväg ikväll på Winnerbäck konsert med sin klasskompis. Han har lovat att ringa om de spelas "Om du lämnar mig nu" och om inte så på "Du hade tid". Älskade låtar. Han kommer hem sent ikväll. Själv ska jag titta på idol, mysa och läsa bok. Både han och jag ska plugga massa i helgen så de blir inga storslagna planer.  Har jobbat idag, trots mage som gör ont. Men var tvungen att man måste ju tjäna pengar. Faktiskt.

Igår hann jag träffa massa godingar i örebro. Åt lunch med Elin och Carro, sen anlände en till Elin och vi fikade på nyöppnade Waynes Coffé. Efter de träffa jag josse några timmar och sedan och det blev yttlerligare fika. Sist men inte minst träffade jag Bullen, Anton och Martin. Det var mysigt, för martin har jag inte sett sen i juni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback