"Håll om mig älskling"

image756

"Hemma i hjärsta". Fredag kväll och jag är bara här tills imorgon. Har jobbat och tjänat pengar, mkt bra. Ikväll blire kulturnatten med Sabina, Elin & Elin. Första året man inte är med och gör ngt själv. Skumt skumt.

Imorgon blire konsert med skolan kl. 16.00 på Dieselverkstaden och sedan på kvällen utgång med Simona och henne syster, kanske även Sanna. På söndag blire degdag med Malin och Simona. Det kan bli en bra helg. Första helgen på länge , riktigt länge utan Daniel dock. Men det går, nästa helg får jag nog se honom igen : ) Sen första advent ska vi ju båda "hem".


Lyssnar på Daniels Peter Lemarc-skiva.
Den skivan är verkligen "Hösten 07" för mig.
Jag förundras över hur mycket man kan tycka om någon.
Min bästa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback