Första julen ?

jag vill bli liten igen. De är fan jul snart och de är inte alls lika mysigt att bo ensam när de närmar sig December. Man vill vara med familjen. Hur den här kommande julen ska bli har jag ingen aning om. JAG? Som är traditionen själv, har nu ingen koll alls. Kanske är de i år som nya traditioner ska skapas?

image736


Igår när jag gick på stan förbi all julskyltning här i stockholm spelade musiker julmusik i vartenda gatuhörn. Det är mysigt. Dock är snön som faktiskt fanns förra veckan är nu helt borta och de tar ju bort mysfaktorn lite. Jag flyttar iaf om två veckor (knappt..) och då ska jag köpa massa nytt julpynt och mysa till det med röda filtar och såådär ni vet : )

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vilken fin bild =)

Postat av: Marica

Hejje :).. länge sen.. hur är det? hur mår du? vad gör du? kolla min blogg :)

2007-11-19 @ 13:43:45
URL: http://marajkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback