Förkylda dagar



image780

Förkyld och hemma efter bara två timmar i skolan. Mia , vår röstcoach i teknik var sjuk så de blev en kort dag. Har tänt lite ljus i rummet och krypt ned under filten. Nu tittar jag på OPRAH och ikväll blir det bio med Simona och kanske sanna. Ska se Hairspray, det blir mys.

MEN IMORGON, då äre Stand-up med klassen + några musiker på Norra Brunn. Det är nya favoriten Björn Gustavsson som jag tidigare nämnt här. Det ska bli riktigt riktigt roligt. Helgen som gått har varit toppen och gårdagskvällen som innehöll god mat, filmtittning, massa prat och övernattning hos simona var guld guld ♥.


Helgen första december/första advent kommer jag "hem". Sorgligt nog ger örebro mig bara en känsla av avsmak just nu. Lite lätt illamående. Men det blir underbart att träffa min älskade papi. Självklart saknar jag folket, släkten  och vännerna. Men staden, nej. Bara nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback