ett halvår..

Fredag - och jag har varit dålig på att blogga den här veckan. Flytten har tagit upp all min tid men nu är jag på plats och jag stortrivs. Lägenheten är helt underbar och med min nya inrdening blev de tipptopp! Har sovit här sedan i tisdags men jag och malin hade officiell mys-invigning igår kväll med grillad kyckling, potatissallad, massa julmust och lussebullar + mys framför tvn och tända ljus. mycket mycket trevligt!


image799

Tåget mot örebro går 15.00 idag och det ska bli skönt med helg. Inga stora planer har smidits inför kommande dagarna förutom myskväll ikväll och att hälsa på erik och erika + eros någon dag. Jag ska jobba några timmar hos papi imorgon också. Annars bara lugnt, träffa elin? träffa josse? Jag ska försöka hinna med många : )




ett halvår sedan balen idag.
Det är ju sjukt! Det innebär
ju då även att de faktiskt snart
är ett halvår sedan AYIA NAPA.
Tiden rusar iväg... 2 ½ skolvecka tills
jullovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback