BLUE moon bar

Hemma efter elva-timmarsdag i skolan. Sjukt tröt, det blev nudlar ikväll - jag som aldrig slarvar med maten. FAKTISKT. Måste sova snart, tittar lite på tv. Ska ringa Daniel och så en snabbis till malin. Himlans vilken dag!



Måste bara berätta. PÅ TORSDAG spelar jag och min underbara klass på BLUE MOON BAR (Birgerjarlsgatan 29), för er som inte vet - en jättejättebra känd klubb/uteställe här i sthlm. Vi ska gigga på ett event som är en modevisning med 200 VIPinbjudna, champagne, goodiebags och Pressen kommer! jag blir så fånig, men de e stort. man får kämpa för en sådan spelning. Modevisning är för Panos Emporio. SÅÅÅ... 20.30-21.00 är de gratis inträde för allmänheten. kom dit förfan.

image772

Kommentarer
Postat av: David

Kool blogg. Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller höra av er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback