"Vadå ge och ta? TA heter de."

3 helvettesveckor har börjat och jag vet inte var jag ska börja med alla arbeten som mina lärare ger ut nu sista veckorna. Blir tokig, men lördag - söndag med pappa i sthlm blir skönt och avkopplande. Fint att komma bort. Jag ska bara gå och njuta av att veta att jag i augusti kan kalla den vackra staden min hemstad.


Häromdagen sa en klok vän till mig såhär "Fyfan vad hemskt det skulle vara att inse att man är kvar i örebro om 3 år, när alla har dragit och flyttat, inse att man inte kommit någonstans alls".  och jag håller med, jag vill inte vara sist kvar. Jag är hellre först ut. Visst de kommer bli jobbigt första veckorna men anyway, jag älskar´t.


jag vill att det ska vara som förut, jag vill vara glad
och sprallig inför min födelsedag. I år har jag inte
inte ens hunnit reflektera över det. tråååkigt.


image455
Glad emma på 15årsdagen :)



förövrigt måste jag göra reklam för min lilla Linn och hennes blogg.
Linn är nyvärvad till styrelsen (elevrådet) och jag bara älskar hennes visdomsord.

"Vadå ge och ta? TA HETER DET"
"Så mycket män, så lite tid"

De e väldigt mycket roligare när hon säger dom, hon e en såndär skön tjej i min smak.
svansbo.blogg.se

Kommentarer
Postat av: linnpinn

mm, shit va koola vi äär! du me, honeypay!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback