tjejsnack, v. 19

· Vad är ditt bästa flörttips
Svar: Le, dansa och bara var dig själv. Absolut inte vara FÖR på, ingen orkar med ngn som är för lättfångad.

· Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Svar: Ja, eller-- jag tror att det kan klicka på en gång.

· Vad är det första du lägger märke till hos en kille?
Svar: Utstrålning, hållning och stil. Älskar killar som man ser är trygga i sig själva och har shysst självkänsla.
Sen är ju en go rumpa och en fin mage alltid ett plus.

· Beskriv den bästa daten du varit på.
Svar: Jag tycker inte man måste göra allt så stort. Min mysigast var iaf första gången jag var hemma hos mitt
ex, alltså andra gången vi sågs. Behövs ingen förklaring.

· Har du provat nätdating?
haha nej, och jag som är typ den socialaste - de skulle nog gå jävligt långt för att jag skulle prova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback