tell me, does she kiss - like I used to kiss you?

Fina dagar nu. Jag är ganska glad. Sista konserten med f-linjen ikväll, sweeet. Jobb två veckor framåt på ericsson med asshysst lön, jomantackarja! Kvällen igår med flickorna på nöjeskrogen var så lovley. Jag har ju dom bästa lixom : ) Måns möller är min kärlek förövrigt och det var längesen jag skratta så mycket. Jocke är här ikväll och det pratas hans bröllop som jag blivit bedd att sjunga på. "Du är allt" ska jag sjunga, hur ska det gå? HEY FLASHBACK?


Sen är ju jag töntigast i världen, meeen.. en kille har ringt ikväll när jag inte varit hemma - eller ja han har ringt flera gånger och presenterat sig men jocke kommer inte ihåg namnet och eftersom min mobil e fuckad så har inte alla mitt nya nummer - MEN jag vill veta vem de är. Har nästan ringt alla killar jag känner ju : ) tell me!




"But tell me does she kiss, like I used to kiss you?
Does it feels the same, when she calls you´re name?
Somewere deep inside, you must know I miss you.
But what can I say, rules must be obey."

Kommentarer
Postat av: linnpinn

öööö! JGA VILL ME SE MÅNS MÖÖÖÖLLER!!! <3333 vilka var där? fast han magnus betnér ä ju inte liiiite bra han med. fett snygg....:D ha de bra, honeypay, och remember; "vaddå ge o ta? TA heter det!" <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback