Studentbal, stora hotellet 30/5

Ja gott folk. Igår var min omtalade bal och den var bra, den var precis så som jag tänkt mig. Alla var så vackra. Jag hade en jättevacker kavaljer.  Det var så kul att se alla ens vänner tillsammans med sina käraste, alla såg så glada ut. Jag var också glad. 10.00 stod jag hos frisören och sen hölls det igång hela dagen. Himla lyxigt att få allt i ordninggjort : ) Förfesten hos Sofie var helt tokbra, typ 40 pers som samlades och drack champagne i hennes lägenhet vid slottet. Hennes far tog bilder av varje par framför slottet som han sedan ska ge ut på skiva till alla. DENI : ) hihi


Fler bilder kommer upp senare under dagen. DOM ÄR VÄRDA ATT SE!

image483
image484
image485

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback