"Som jag ser dig"

värsta härliga kvällen de blev nu då : ) jag + några girlysar går på nöjeskrogens stand up ikväll. Blev så glad när jag fick höra att det var Måns Möller - det e ju min bästa lixom. Jag som skulle plugga? eh vadå. hinner skriva ett arbete. Helgen som gick var så himla fin. Fredagen styrdes frimis och trots att jag inte gillar frimisfredagar så var det riktigt riktigt roligt. Hanna jag andrea och anna var ett fint team. Lördagen spenderade jag i stockholm med far min och vi hade det jättemysigt. Var helt underbart att tänka att jag faktiskt bor i den vackra staden om 3 ½ månad.

Showen på Wallmans på kvällen var lika bra som alltid och som vanligt går jag därifrån med en känsla i kroppen som säger att det inte finns något annat i världen jag vill göra än hålla på med musiken och showen. Gush vad jag ska bli bra under året på kulturama!

image462
Världens bästa kusin och jag - skapligt dragna (därav bildkvalién.)



Sitter och lyssnar på "Ill stand by you" och ryser. Så fin låt men ush så mycket känslor den framkallar. Jag försöker inte tänka framåt alls men vissa gånger blire svårt. 4 juni? jag förtränger och förtränger men jag borde kanske bara inse? Det kan bli en konstig sommar.



"För kan du se på mig som jag ser dig?
Och vill du vara med mig som jag vill vara med dig?
Håll mig nära nu. Det är bara jag och du. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback