So, is this my friday?

Well well. Hemma, tjejerna kommer om en timma drygt. Ost, kex och champagne. Sedan lite käk. Jag var den enda som ville ut sedan så mitt förslag blev nog nedröstat, vilket kanske är klokt eftersom nästa vecka innehåller bal och massa annat skoj. (+ jobb 06.00-14.00 varje dag). Veckan som gått har bara försvunnit förbi så fort, det kanske är så när man jobbar varje dag? Fina pengar blir det iaf. Igår styrdes Götet med pappi och efter det Borås för att sova över hos vänner. idag har jag varit hos Frissan och sedan spelat in ytterligare 10 avsnitt av backyradigans. Damn, vad dåliga serier det görs.

image437
So this is the girls tonight


Beslut har även tagits i veckan. Det jobbigaste är att inte veta vad om man gjort rätt, just nu känns de så fel men om tre veckor kanske det är det allra bästa? Fuck it. Jag ska ha en bra sommar. utomlands med sanna v. 24 ser det ut som. Fyfan vad fint det kan bli. Cypern, turkiet, grekland? Vartsom för guds skull! : ) me love.




take me down as you did last week
take me down for the last time.
closer than ever, just to say goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback