SNOOK vs. Secret Garden

jag dör dör dör (med risk för att härma ania) MEN det här är så sjukt bra. Mina lovers SNOOK, petter och veronica Maggio i snooks "Inga problem." Jävlar vad nice. Gott folk, se - lyssna och njut. <<-- tack ania btw


Förövrigt. Jag måste styra upp ett datum för att se SNOOK i sommar men med ytterligare ett jobbkontrakt idag,
(Posten here I come, ) så känns det inte som om ledighet blir min grej i sommar. Ett annat måste är förövrigt ALLSÅNG på skansen.. mer sommar än så kan det inte bli.


image469

psssst... folket, har ni tråkigt så ligger "Secret garden" här
från vårkonserten (Moi, sabini och hanna.) inte lika mkt njutning
men dock värd att se. bellas dans är vackrast.

Kommentarer
Postat av: Ania

Lugnt gumman! Det är bra om vi är många som älskar snook för det är dom värda guldgossarna! När du "härmas" är det bara kul för då vet jag att någon läser min blogg och blir lite inspirerad eller va man ska säga:D ta hand om dej! och styr en snook konsert det är DU värd:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback