I just wanna use your love tonight.

Vilken fin helg det har varit! Jag har haft det jätteskönt. Har hunnit med att skriva 2 av 3 arbeten också vilket innebär att jag bara har religonen kvar som faktiskt inte är svår. Så efter ikväll, no more school! så himla fint känns det.

Fredagen spenderades hemma med lite tjejer som firade mig, bland annat min käre kusin som sedan drog till Turkiet på natten och ska vara borta i två veckor. Så otroligt lyxigt! Men missar min bal och student, det gör hon iaf!
toktok. Kvällen var jättemysig och vi både åt gott och prata massa.

Igår kväll kom Jossan hit efter att jag hade varit på stan med mamma hela dagen och inhandlat det sista till bal & student. Vi åt lite middag med min familj och vid nio åkte vi till O´learys för att se andra halvlek av Real Madrid matchen. De blev både öl och drinkar där och vi satt väl kvar till ungefär halv tolv. En jättemysig kväll : ) Sov sen kvar hos Jossan och idag har vi ätit frukost på java och handlat lite mer.



image480

Kommentarer
Postat av: Tilly

Hej Sweet! Ah vilken härlig tid du måste ha nu inför student och allt! Jag vill också ha bal....avis avis, hehe. När är det du springer ut med mössa? Jag börjar jobba i Sthlm den 20 juni som Managment Trainee, på ett marknadsföringsbolag i Sthlm på Drottningatan (mitt i smeten...:P).Genomgår utbildningar och kan ta mig uppåt som gruppledare, och kommer göra personliga kundbesök till Tele2 kunder. Ska bli spännande, och dessutom om du flyttar till Sthlm så har vi ju supernära!Har du bestämt datum och så inför flytt?Vart bor du vet du det? Vi måste ses efter din student, då är det ju sommar.
Kramisar Marylin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback