give it to me

Då var det dags att börja tagga för kvällen snart då. Utgång, ställer upp för laget och firar anna som fyllde 18 igår.
Måste ju vara snäll ibland också. Handlat upp alla presentkort på stan nyss och de var fiiint att få stilla behovet lite.

Jag säger så mycket dumt, så mycket jag måste förändra snabbt och tror allt ska bli bättre. Jag tror jag ska klara ändra allt och tänker inte på vad det kommer innebära. Så det går en dag, det går två dagar sen är jag back on track igen. Jag kanske inte kan förändra allt, kanske inte kan förändra det här - bara låta det vara och reda ut sig själv. Det kanske inte var meningen att jag skulle förändra.



Not much of a girlfriend, but shes all I got.
(Ibland måste man få skratta lite. )






Här nedan kommer lite pics från veckan som gått :

image458
Dagens bästa.

image459
Lite av kläderna jag fick igår

image460

image461
och så wille, på konserten. min goa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback