Fröken fix.

Finaste och mysigaste vädret idag. Jag är på topp idag! Fröken fix (numera officiellt smeknamn) råkade visst låsa sig ute för någon timma sedan men det styrde sig ju bra det med. Fick hänga lite ut bara. Snart blire träffa folk på O´learys och planera After-schooldagen 10e maj.Efter det sånglektion och sedan styra sig bortot pappsen. Imorgon styrs göteborg och det ska bli väldigt väldigt fint. Studiebesök på BA (balettakademin) och lite häng i staden.


Life and death - Nicke röd.
Den tackar vi för.


image442
Innan valborg


Helgen som kommer blir väldigt lugn, ska sitta i juryn på årets SMASK (universitetets egen eurovision) och efter det blir det nog ingen utgång. Eftersom de senaste 5 dagarna har innehållit 3 utgångar och jag har varit halvfebrig kanske det behövs lite vila för min lilla kropp. Förövrigt så är äntligen min kamera i form igen så nu blire fart på bloggen igen . Idag äre 39 dagar tills studenten (tror jag) och 49 tills justin-konserten. SJUUUUUUKT BRA! Idag, efter två år som ordförande i elevrådet har jag avgått. Nu äre slut och det känns så bra : ) gud vad fort allt går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback