far away

Vet inte när jag var så trött senast. Hemmakväll ikväll blir skönt, möjligtvis drar jag iväg och ser Robin spela sina låtar på DEED men de känns långt bort nu. trött som aset. På ett symboliskt sätt köpte jag idag en stor ny kalender för mitt nya liv - dvs. efter studenten. JUST för att jag planerar att de ska bli mycket händelserikt och fyllt med massa härligheter att planera in. Sthlm here I come.. (idag är det behövligt, boooort från örebro!)



Far away med Nickelback spelas just nu.
Det var så längesen, de var ju så annorlunda då.
Nu får den mig att  riktigt mysa, förut gjorde den mig ledsen.
3e juni är inget favoritdatum just nu. please just fix it.


This time, this place
Missused, misstakes.
To long, to late.
Who was I to make you wait?

image468

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback