"Eller vad tycker du..?"

Ja vårat kära ÖSK e ju fan inget att hurra för ikväll iaf, pinsamt pinsamt pinsamt. 0-4 mot IFK Göteborg. Det gick helt okej att sjunga iaf, hinner inte tänka så mkt - de är lixom in ut 30 sek och så klart. Nu för att göra denna kväll ännu bättre pluggar vi lite NATURKUNSKAP! fyfan.


Tillägg.
I loved her first
Inga problem

Saker blir tydligen väldigt sällan som man tänkt sig, bara att den här gången hade jag faktiskt inte tänkt och ändå går de käpp rätt åt . Veckan som kommer ska jag plugga ihjäl mig har jag tänkt. Det är verkligen tusen arbeten att skriva men efter nästa vecka så är det mesta klart och då ska jag fanimej ta sommarlov! : )
image453


Frida- Farväl min vän
Frida - Dunka mig gul och blå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback