city of angels

Äntligen fredag. Jag mår så bra över det. Det blir en lugn men rolig helg. Vädret sviktar men det spelar ingen större roll. Jag var så otroligt köpsugen på kläder när jag och pappa fikade i solen för någon timma sen ute på Bara vara.
Det finns så mycket härligt men min ekonomi går inte ihop för fem öre för tillfället.. så det är bara att vänta.

Min sista arrangering med elevrådet händer på torsdag dvs. min födelsedag. Jättestor afterschool-fest på skolgården fr.o.m 14.30 med massa lokalband som spelar, dansuppvisningar, dj som spelar och försäljning av glass mm. Partytält och allt : ) Det ska bli kul.


image444



Why do you take it all
Why do i beg for more
I never thought that this is how i'd hit the floor

Why do you take it all
Why do i beg for more
I never thought that this is how I'd hit the floor



Hitta den texten hos
ania och tyckte jättemycket om den. Men, vad äre för låt? Måste tas reda på. Gårdagen spenderade jag med musikallinjen & fördjupningslinjen i Göteborg. Underbara götet. Jag måste ju erkänna att jag gillar den staden, trots att sthlm att lockat och lockar mer. Det blev studiebesök som var jätteroligt och sedan lite häng på stan för att avsluta dagen med "City of angels". Höjdaren var antons, viktors och min öl i solen mitt på avenyn på en sweet uteservering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback