underbara underbara

47156-393


Något smeknamn? Memme, emmis, dimman, Spiggan, Iggan.
Pappas namn? Magnus
Mammas namn? Eva-marie
Vilken är din favoritdryck? Asså ja, loka kan jag dricka hur mycket som helst.
Tatuering? Har två färdigmålade, sprar bara pengarna nu.
Kroppspiercing? Piercing i naveln och 6 hål i öronen.
Hur mycket gillar du ditt arbete (1-10)? En klar 9a. De är udda iaf : )
Favoritsemesterort? Thailand framför allt annat
Favorithelg? Julen! Som en fyraåring.
Favoritdag i veckan? Jag älskar lördagar.
Vad gör du för att koppla av? Sover, promenerar eller sjunger.
Hur ser du dig själv om 10 år? Jag har precis flyttat tillsbaks till öret för att skaffa familj.
Vad tycker du om att få? Kramar och pussar



Kommentarer
Postat av: martin

du har spike´s båt me på bilden... hälsa öret från mej ;P kram påre, ses i påsk

Postat av: Anonym

näää`? fan vad cooolt! : ) jag ska hälsa öret om du hälsar året. hihi. krams

2007-03-18 @ 19:32:44
Postat av: Tilly

Aha, det blir till att kolla youtube ikväll :)
Idag eller imorgon blir super bra! Hoppas pluggandet gick bra igår?
Pussa

2007-03-19 @ 10:18:26
URL: http://lillabloggboken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback