Tidig kväll i vimlet

47156-382

Hitta den här goa bilden på mig och sabina från nian. Tagen hos erika på en av våra underbara "Foto-sessions". Hihi. Det var tider de. En sån där dag då man skulle fylla sexton och längtade till kvällar som denna. En kväll då man bara kunde gå ut och ta några öl med tjejerna. gud vad jag längtade! och nu då? kvällen ikväll på MM var fanimej ingen höjdare. som ni kanske ser?.. klockan e inte ens tolv. ´Ska snart krypa ned i min varma säng.

Dock var showen på parkteatern helt jävla tokbra. Özz och måns var riktigt riktigt roliga. Och jag och pappa som satt på första raden drev dom ganska ordentligt med. men jag är ju inte den som är den lixom : ) Pappa är bäst sällskap när det gäller sådana kvällar som innehåller shower, konserter och liknande. Jag hoppas på fint väder imorrn så jag kan cykla till marika. vi ska plugga duktigt. brukar dock bli mkt kaffe, mkt prat och 50% plugg.



på söndag ska jag förhoppningsvis träffa en kär vän som jag saknat massa. Matilda! Har inte sett henne sen 6e augusti. Shiet, vi har haft kul ihop vi två. Våran sommar var verkligen helt otrolig. Hoppas det funkar på söndag : )

Kommentarer
Postat av: Tilly

Thanks sweet, man blir så trött ibland bara...Jag med hoppas att det verkligen funkar på söndag, det skulle vara så lovely!
Btw, shiet vad kul med Özz & Måns! Stand-up är ju sjukt sjukt kul, lät som en grym kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback