Tant vs. fjortis

Veckans tjejsnack-frågor.

· Lördagskväll mysandes framför tv:n eller partaj natten lång?
Svar : Lördagar partajar jag. För jag har ju redan myst på fredagen : )


· Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog?
Svar : Men, så svårt. Just nu, en het krog. Men som varitation helt klart hemmafest.

· Radio/tv/stereo på lagom volym (så det inte gör ont i öronen) eller fullt ös så ljudet känns i hela kroppen?
Svar : Helt klart hög volym, de är rätt. Ljudet ska kännas! Meningslöst annars. Vare sig vi pratar techno med tung bas eller ballader med vackra stråkpartier.

· Varm mössa för att värma huvudknoppen eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren?
Svar: Hihi, ´men jag gillar en varm mössa som är söt. Kombinerar både det snygga  och det praktska.

· Uppe med tuppen för att få så mycket som möjligt gjort eller ta sovmorgon så länge det går på en ledig dag?
Svar: Alltid sova så länge det går. Men det blir sällan längre än elva så jag hinner göra allt iaf : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback