sunday kind of love

47156-394
jag i min underbara rosa klänning. I en.. udda ställning? VI larva oss lite.

Sitter hemma i handduk och ska snart in till stan för att gå på standup med min käre morbror : ) Det ska bli mysigt. Ta en öl kanske. De är väldans vad jag springer på stand up nu för tiden, men gosh.. det är nice. Jag är verkligen nöjd med helgen som gick. Det har varit en seg måndag men jag ser fram emot att få jobba endel i veckan och tjäna pengar. sen till helgen blire sthlm och uppsala. ♥ Hoppas på underbart vårväder då.


För tillfället är första världskriget och mellanrkigstiden det min energi går åt till. Jag kunde verkligen inte bry mig mindre! Det låter lite illa och kanske ego.. men vad tusan! Jag har viktigare saker för mig ; ) Dagens roligast bjöd iaf elina på när hon berätta om lördagens efterfest-händelser.. hihi, men dom är way to much att prata om här.
(nu kommer elin hata mig för att jag la in engelskan, hihi) Förövrigt blire övernattning hos elin inatt eftersom jag ska upp 05.00 imorrn för upplärning på karamellkungen.  weyweywey!


emelie sitter nu och skickar alla karlstadsbilder till mig : ) lägger upp dom imorrn! missa för guds skull inte.

Kommentarer
Postat av: magboa

fan vilket fint ass du har då :P

2007-03-20 @ 12:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback