Lite mexico-pics.

47156-384

En av Hotellets poolbarer : ) Där spenderade vi skapligt mycket tid ja.
Strawberry dawuiri ♥ me like.


47156-385
Okej, jag visar endast kortet för att jag e brun och brorsan sötast i världen.
Förövrigt ser jag inte klok ut. Men, hey. brännan var het!

image387

Mina män de där. ♥ Kvällen vi firade pers 21årsdag


47156-386

Sharon och min goa mamma.

47156-389
syskonkärlek på El paradiso.


47156-391


Vad säga? : ) en italiensk resturang.

47156-392

vår hotellstrand

De var lite iaf : ) Nu sitter jag och dricker cava med min kära mor och hennes kära man. Ikväll blir det standup,
Måns Möller och Özz med pappi på Parkteatern. Sedan MM några timmar me marika. det blir mys. Imorgon är tanken att vi ska plugga ihjäl oss. Lite historia? Jatack. Igår kväll var det bio med malin, Se upp för dåarana. Både sjukt kul och fruktansvärt tragisk. Malin är det bästa biosällskapet man kan ha, för vi kommenterar filmen exakt lika mkt hela tiden : ) efter filmen blev det klaras med andrea och carro. trots bristen på folk så var det riktigt riktigt roligt. Vissa är bara så sjukt underhållande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback