Jimmy eat world.

msn funkar inte. jag får tokdamp. Ingenting fungerar idag, verkligen ingenting. har lämnat ut CV:n till halva stans butiker idag och igår och det är ju iofs bra, något napp kanske man skulle kunna få. Fick också veta att sökningen för Kulturama är om en vecka, måndag 26/3. DVS SNART! Men det ska bli kul! Hur kul som helst faktiskt. Sen ringde min gamla arbetsgivare och ville ha mig på att jobba två kvällsskift på karamellkungen administration i veckan några veckor framåt. 16.00-01.00 : ) vilket är kanon eftersom dom pengarna är guld värda. 160 kr/h. tack!

Dagarna segar framåt. solen är det som gör att det mesta funkar. jag behöver lov nu, jag behöver få riktigt mycket sömn. Ikväll blir det bio med malin och sedan kanske klaras med Andrea och carro. inge festande, bara för att göra något och vara social. Jag behöver det. Vill inte hem själv efter bion. Imorgon äre massa sjunga på dagen, sen kolla på musikalshowen och sen på kvällen ska jag och pappa på stand-up : ) riktigt mys. söndag bjuder på massa plugg med marika. hey lixom! inte alltför kul men nödvändigt.


Jag ska ringa ett samtal idag.
till någon jag inte pratat med på evigheter.
kan man faktiskt vara nervös över en gammal vän?



Theres noone in town I know.
You gave us some place to go.
-saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback