febrig måndag i storstaden

47156-407

Här ovanför på bilden ser ni Hammarby sjöstad i stockholm : ) Ligger på underbara söder . Har varit där idag och sökt Kulturamas yrkeslinje för Jazz/rock/pop/soullinjen. Det var sjuuukt svårt! Fick börja med ett avistaprov, för er som inte är musiker betyder det att man får ett papper med en låt - bara noter och man får inget piano, inte höra den utan ska bara sjunga den rakt upp och ned genom att läsa noterna! Svinsvårt, jag är inget nothuvud dessutom! me suck. Men sångerna jag hade med gick bra och ensembleprovet med, dock var alla grymma och de är otroligt få platser så de är fan inte stor chans att komma in : ) men ni får hålla tummarna. jag ska till sthlm iaf i höst! Planerat att läsa strökurser på universitetet annars, jag vill bara bort bort bort härifrån!

Dagen i övrigt har varit fin. jag har i stort sett sovit och pluggat bort den. Men det har varit skönt och behövligt. Imorgon äre intervju på bikbok och det är inte heller stor chans till att få ngt jobb. tycker mest alla är blonda, svinsnygga och - ja ni vet som jobbar där. Men jag ska göra mitt bästa! Det vore ju de bästa jobbet i världen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback