dance with me honey



Helt sjukt underbar vårdag, jag har cyklat massa och har bara varit allmänt glad hela dagen : ) Arbetsintervjun gick jättebra dock tar dom bara in en av femton så BYEBYE-BIKBOK lixom! men iaf, det var kul. Ikväll blir det Babar med elin och det ser jag fram emot. jag vill ut och dansa. Får se om jag sover hos henne i stan eller drar taxin hem. Skolan börjar hursom åtta imorgon bitti! Den ni, de kan bli spännande. Dagarna går lixom, och allt går så otroligt fort. Jag har 26 skoldagar kvar och de kommer försvinna på två sek.

Kan ni se det framför er? Picknick med filtar i stadsparken, cider på burk, cdspelare och Kubb. Kjol, pumps, linne och bara en tunn kofta. Cykla runt i örebro, fest eller krogen? Jag längtar! Jag vill grilla och skratta och bada och dansa och sova länge och sola. Jag vill ha världens underbaraste sommar nu! 2007 ska bli våran sommar tjejer.

47156-358


Spelar gamla klassiker nu som uppvärmning. Har hört talas om att det är jag som styr drinkarna ikväll. elin? Nicco och massa killar skulle ut som jag inte träffat på tusen år för dom har rest massa så det ska bli riktigt kul : )
Fredag blire utgång med massa klasskompisar och jag har sjuuukt bra planer som måste styras. so not for you.

"Jag skulle vilja svälja dig hel för du är ju verkligen en fin liten läcker sak.
DU kanske kommer ge mig frukost på sängen imorrn & det vore ju jättebra".



men vafan, förstör inte nu då.
Det började ju gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback