bruwdar

47156-403
Emma och emma poosar innan utgång / november


Ikväll äre fest för emma. Middag och fest. Och jag kan inte bli på bättre humör. Underbar fredag som började med att elin och jag drog en frukostbuffé i rosen istället för Kör-Blektionen. Tack för den! Slutade tolv och hade fint möte med mark och ami på la baugette. FÖr att sedan fira att jag nu har fått jobb på burger king köpte jag två klänningar, en tröja och nya vårskor : ) hiih. måste ju fira! dock, är bikbok-jobbet fortfarande det jag strävar mot men tills dess..

Sitter och lyssnar på "bjud på en dans" och får nästan sånt där magpirr. En minneslåt, definitivt. men, ändå har jag inga minnen till den. Fruktansvärt bra är den iaf och det tar inte många sekunder innan jag är taggad för kvällen. Har köpt en champagne till emmababy och sen får hon en stor present från alla brudar tillsammans ♥

Hamnade i säng 01.30 inatt efter att ha jobbat sjukt länge, men jag är så nöjd med mig själv att jag pallar att jobba, plugga, sjunga, f-linjen och partaja lite samtidigt : ) Det går faktiskt sjukt bra just nu. fan brudar ikväll äre fest...



kommande vecka :
Lördag - deg och fikadejt på stan
Söndag - Jobba sen sthlm med mami
Måndag - Sökning sthlm kulturama & sen jobba
Tisdag - Intervju Bikbok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback