bölig brud

mamma jag älskar dig -
men jag känner mig så trött.
Jag vill sova i din famn.

Mamma jag älskar dig -
men jag orkar inte mer.
Jag vill gråta i din famn.



Jag är bölig idag. Dagen-efter-bölig. Hej vad det kan gråtas! Jag vill bara att mami ska komma hem från jobbet. Idag är en sån dag jag skulle vilja vara sju år och komma hem från skolan till mammas nybakade bullar, och när man sen gjorde läxan så var det faktiskt kul för det handlade inte om mer än 2+2. Tänk om livet fick vara så enkelt.
Visst kan jag ligga i mammas knä nu med och det kommer jag väl alltid få göra, men jag är vuxen snart - jag förväntas klara allt själv. och just idag, neeeefan.

47156-332
Babar var förövrigt helt sjukt kul igår kväll och jag är väldigt glad att jag fick med mig elin : ) hon brukar iofs inte banga. Vi var igång iaf och musiken var asbra hela kvällen så mycket dansa blev det. Jag lämnade dock babar halv två inatt för jag kände att jag längtade till min goa säng och så skulle jag ju upp åtta. Bara massa övningar inför vårkonserten idag, likaså torsdag. nu ska jag plugga och sedan cykla upp på stan.

btw. ge mig dom där skorna! jag vill så gärna gå ut och gå i dom.  storlek 37 tack.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback