Been there, done that

Det har funnits bättre dagar än idag, och det kommer förhoppningsvis bättre dagar än idag - men tills dess måste jag nog stå ut. Vädret är helt tokunderbart men ändå blir jag inte på bättre humör. Jag ska jobba på det. Först kommer malin och fikar med mig ute i solen, om typ tio minuter. Sen kommer joseflini och myser lite : ) är själv hemma i helgen och pallar inte att sitta själv. dom är goa iaf! ikväll blire nog utgång. en fredag-lördag-helg alltså.
men vad tusan, vad gör de? De finns inge som lockar mer iaf.

Känslan går bara att beskriva som besvikelse. De är lite tungt, för jag trodde de aldrig. Men de är läge att inse att man aldrig slutar chockas. ett "hej, hur mår du?" "vad gör du?" "Vad händer?" är tydligen för mycket begärt.

Okej. NO HARD feelings left. Jag blir snart glad igen.

47156-402



karmakontot - Timbuktu
räddar dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback