Tjejsnack

Tjejsnack, v. 26

Vad var roligaste upplevelsen på DIN midsommar? [Någon händelse, någon som sa/gjorde något roligt.]

Svar: Alltså, heliumgrejjen var sjukt rolig : ) Allt mellan 20.00-23.00 var roligt.

Vad för "vardagsgrej" får dig att känna extra mycket glädje?
Svar: Bra musik,  små överaskningar och söta/värmande sms.


Varför och på vilket sätt gladde DU någon senast?
Svar:
Jag hoppas att fanny som är i malaysia blir glad för mitt "jag saknar dig - sms"

Vad är det "bästa som har hänt" dig i ditt liv? Att få barn räknas inte! ;)
Svar: Min lillebrors födsel måste ju vara nr 1, sen så är 18/12-2004 ett helt oförglömligt datum men jag antar att bland det bästa även måste vara att jag kom in på kulturama. Det är jag ju ändå riktigt stolt över.

Har du något roligt att se fram emot just nu? Vad?

Svar: Vadå? 6 veckors jobb är väl kul? : ) Nejmen, jag vet inte. takida på fredag? Liseberg nästa helg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback