missings

Hemma efter en sjuk dag på jobbet, jävlans vad massa saker jag måste lära mig. Bl.a. så håller jag i inköp till lagret för ca. ½ - 1 miljon kronor några gånger om dagen. Ja de känns...stort? Sjukt. Men det var ganska kul iaf. Det blir fina pengar som jag kommer få i Augusti precis efter flytten. ME LIKE ME LIKE!



Läste massa gamla blogginlägg från våren som gått och gud vad det har hänt saker. För bara en & en halv månad sedan såg läget ut helt annorlunda och jag såg på sommaren helt annorlunda än vad jag gör nu. ("Eller vad tycker du?"). Jag har haft en väldigt bra sommar hittils, det känns bra - jag har en hel del planer som jag ska fixa med så kommer den bli precis så bra som jag önskat och tänkt så länge nu.


image538
(Sommaren 2004... sommarstugan)

Jag saknar Fanny, min fanny i malaysia. Och så saknar jag josse, som e och jobbar på lyxhotell i spanien. USH.



"Ha...!"
Kanske världens sötaste.
Jag vill väl också ha valdräkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback