Justin, My love.

Jag kan inte säga så mycket. Ni förstår iaf inte. JUSTIN VAR VERKLIGEN BÄST! Ni som inte var där, ni var på fel ställe. Jag har aldrig sett bättre, snyggare, och underbarare konsert tidigare. DANSEN, Sången, showen.. mellansnacket var såå jävla bra. Lovestoned, Damn girl och Another song - det kan inte bli bättre. SJUUUKT!




image527


Till råga på allt fick jag träffa MATILDA. Gudars vad vi skrek, jag har inte sett henne sedan 14e augusti förra året.Och helt plötsligt står hon där, jag blev så glad. Idag har vi lunchat och shoppat och snart bor vi sååå nära varann! Jag lovar, ni får en mer genomförlig recension ang konserten imorgon. Men seriöst, IM STILL CHOCKED!


Visstfan, glömde ju säga - TIMBALAND VAR DÄÄÄÄÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback