I just wanna use your love tonight.

okej, jag är tönt men jag ville göra den här listan för den hade så roliga frågor. OK? Förövrigt gick jag precis en lång promenad för att lämna tillbaks ett litet headset, jag vill gå mer! jag och promenader är lixom gjorde för varann.


1. Vem ligger som senaste missade samtal på din mobil?
Svar: Chrille

2. Vad har du på överkroppen just nu?
Svar: Svart linne

3. Vad gjorde du vid midnatt?
Svar: Jag såg på film i mitt vardagsrum

4. Vad står det i ditt senaste mottagna sms?
Svar: "Grym grym grym grym emsi"

5. Vilket uttryck använder du mest?
Svar: Jag sa 5 öre under hela AYIA NAPA resan & det fick nästan sabina att döda mig så..

6. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Svar: Oj? Shiet, de måste väl ha varit mamma eller pappa? Nu känner jag mig tragisk. Annars var det senast i mars.

7. Vad var det senaste du sa till någon?
Svar: jag antar att jag sa hejdå i telefon till lasse

8. Gillar du någon särskilt extra mycket just nu?
Svar: huh? det skriver jag inte här isåfall. Men jag tycker ju om massa så : )

9. Senaste låten du lyssnade på?
Svar: Burning inside - Takida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback