Har jag...?


Rökt?
Feströkt har ju hänt, tyvärr.
Snusat?
1 gång, never again.
Druckit så mycket att du spytt?
2 ggr, och förhoppningsvis aldrig mer. men hey vadå, jag gick i åttan?
Dumpat någon på ett svinigt sätt?
Jo, det kan ha hänt men vadå, högstadiet? eller jag var iaf lite väl kall.
Varit otrogen?
Jag är inte stolt över jag gjort under åren men jag har aldrig varit otrogen.
Blivit bedragen?
Jo, det har ju hänt.
Hånglat med en kompis pojkvän?
men herregud, de finns inte!
Haft ett one night stand?
herregud igen, varför skriva de här? : )
Varit kär?
Ja sådär toktoktok-kär några ggr.
Haft sex på offentlig plats?
Haha mycket mycket möjligt.
Tycker du att du är romantisk?
Jag är nog så romantisk man kan vara. Eller ja, fråga min ex : )
Vad sover du i?
Beror väl på sällskapet. Ett linne, i underklädet eller naken.
Förfest eller Efterfest och varför?
Alltid förfest, efterfest om kvällen var extra fin!
Är du svartsjuk?
Lagom, lite men inte överdrivet.
Legat med fler än 1 personer på en kväll?
Haha nej så äventyrlig är jag absolut inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback