God bless fools like us.

jag har en målhjälte till lillebror.
älskade lillebror. 3 mål i dagens match
mot erikslund. Han är bäst han. ♥



Regnig dag, jag som hoppats på sol så jag kunde steka lite. Men nej, ser ut som om de blir ytterligare en Sex-and-the-citydag. Gick upp tidigt för att åka till Willes match. Har inga planer alls för dagen. Fan styr något! Imorgon äre justin som gäller och det kommer bli så sjuuuukt bra. Men sen då, midsommar? vadtusan ska jag göra. Jag vill till kusten, alla andra vill ha parmiddagar eller så vill dom jobba. FÖR DE E JU KUL! nejmen klart folk måste jobba. Men trist att det inte verkar finnas ngt roligt alls att styra. fix it.


image463

Träffade föresten potatis i lördags, de e alltid kul : ) Den tjugonionde är martin hemma också! Blir kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback