Filmkväll/natt/morgon på gläntvägen

ush, jag e helt slut. Vad gör jag uppe nu egentligen? Filmtittning tills 04.30 imorse och jag skulle ha jobbat imorse klcoan 11.00, men nej så blev det inte. Nu måste jag dock vara vaken eftersom jag börjar mitt jobb imorgon bitti.Och det är nog läge att kunna sova ikväll då eftersom jag börjar 07.00.

image530
The night listener -
Helt okej film egentligen, ganska händeselös bara
. Drog aldrig riktigt igång. Ändå så ville man inte stänga av utan faktiskt
hur den skulle sluta.  Slutet var iofs en besvikelse.

image531
Crazy in love -
Den här gillade jag! Inte hundra procent jämt
men en jättesöt story & Josh Hartnett kan aldrig bli fel. Han spelar
så sjukt bra i den här & jag skratta ruggigt mycket. (... "HA!".)
De e svårt att inte tycka om filmen & inte heller tycka om valar
efter man sett den. Ni förstår när ni ser den : )

image532
Inside man -
Ja de här var den enda vi helt säkert visste skulle vara asbra
MEN då funkade den inte i min dvd utan visade bara
"NO DISC" vilket var ruggigt irriterande. Men, en annan gång kanske?


image533
Wrong turn -
Vi som till och med väntade på att det skulle bli mörkt
innan vi drog igång kvällens skräckfilm blev lite besvikna
eftersom den var mest blodig och inte alls särskilt äcklig
eller skrämmande. Typisk skräckfilmsstory och fan,
inte alls särskilt sevärd.



image534
The groomsmen -
De stod att det skulle vara en komedi, men jag vet inte - dom hade
kanske skrivit fel? Den var mest tragisk och inte alls särskilt rolig
faktiskt. Jag tror aldrig jag fatta att filmen kom igång för den fick aldrig
någon riktig story. Jag hyrde den i hopp om att de var en typisk amerikansk,
lättsmält film. Men det här var för - ...innehållslöst. Behållningen kan ha varit
att Brittany Murhpy ändå är snygg. eller?




Så okej, egentligen var det bara en enda av 4 tittade som var riktigt bra.
Jag skyller på varbergas videobutik-snubbe som alltid rekomenderar
filmer till mig och hittils haft jävligt bra smak. Men smak de hade han inte igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback