betty, betty

Hemma och halvsjuk, febrig inatt men de tycks gå åt rätt håll. Jag har väl inte tid att vara sjuk heller? nej sånt sysslar jag inte med. Idag äre jag, soffan, sex-and-the-city boxen och täcket + lite glass : ) Sånna dagar man får ha när man är sjukis. Snart helg igen ju, de känns fint! Snart redan en vecka sedan midsommar, förstår inte hur fort allt går.  Fredag motala och lördag förhoppningsvis utgång, tror de blir fint väder lördag så lite uteservering skulle sitta bra!


image542

Kommer ni ihåg Betty i pantertanter som gick på tv på Nittiotalet? Sjukt, här är hon nu. vadfan hände lixom?




Gick in i ett rum igår jag inte varit inne i sedan nyårsdagen
och det är sjukt hur allting kan komma tillbaks till en
på bara några sekunder. Alla minnen på en & samma gång.
Tänk vilka somrar jag spenderat där, 2 somrar och 3 jular.
Sjuuuuukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback