5 dagar kvar..

Så, den här dagen kom tillsist. Vad konstigt det känns, jag som bävade ett bra tag. Allt bara försvinner förbi. STUDENT 2007 blir bara närmre och närmre dag för dag. Sjukt? jag tänkte lägga mig i solen ett tag och pressa.



Gårdagskvällen spenderades på stan med jenny och malin till en början. Några cider på Pitchers innan fotbollen för att sedan få sällskap av Ellen, viccan och Sofie. Tanken var frimis men... (stort men) när jag ringde dit babbla dom om sååå lång kö redan vid nio och det skulle vara svårt att ta sig in så jag bangade - även de andra. Jag ville ju inte vara där redan vid nio. Men nu fick jag veta av David att det faktiskt inte var ngn kö alls efter matchen! GGGRRR! hur surt var inte det? Men iaf.. det blev att åka till Chrille i Kumla och se klart matchen där. Vilken jävla match sen då - vilken jävla störd match. Iaf, film styrdes sen och den rekomenderas verkligen.


image503

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback