underbara underbara

Underbara underbara helg.



image560



Fredag. Slutar jobbet halv fyra och åker hem och upptäcker att solen faktiskt skiner i Örebro. Kvällen som var oplanerad fram tills att norrmännen skulle komma såg tom ut men jag fick besök framåt sjutiden och mys & god mat styrdes. Vid halv elva dök norrmännen + pålsboda upp och vi hade en mkt trevlig förfest. dock bangade jag utgång och lät dom styra stan utan mig.


Lördag. Ordentlig sovmorgon med brakfrukost styrs på verandan. Efter några timmars slappande somnar jag ute i solen och vaknar av att det hänger regn i luften. HUH? Vid sextiden dyker malin upp och vi förbereder kvällen. Efter en mkt god middag på altanen med min familj + vänner styr vi taxi till MMbaren där vi träffar allihopa. DET BLEV MKT LAKRITSSHOT JA! Frimis styrdes efter de och när klockan började närma sig 01.00 var malin & jag mer än nöjda så då styrdes taxi hem igen.

Söndag - Vaknar och är glad över att inte vara bakfull. Får ett samtal efter frukost och en förfrågan om att följa med till Skövde för att styra lite saker. Så det gjorde jag och har precis kommit hem. En mysig söndag för en gångs skull! De känns till&med helt OKEJ att jobba imorgon. MEN, de är läge att jag sover. Oh yes. sova sova sova.


Curly sue.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback